بانکول خبر |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گرفته شده است.
به گزارش بانکول، محمد محمدی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا همواره آماده پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است، افزود: از ابتدای سال تا نیمه اول شهریورماه، بالغ بر ۵۰ هزار تماس مردمی در حوزههای مختلف با این مرکز برقرار شده است.
وی با اشاره به اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، از هم استانیها خواست، با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگی ها در اسرع وقت یاری نموده و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.
مدیر عامل آبفای استان خاطر نشان ساخت؛ با اقدامات مثبتی که در حوزه بهره برداری(شبکه و تاسیسات) صورت پذیرفت، طبق آمار سامانه crm ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماس ها در خصوص افت فشار بخصوص در مناطق بالادست شهر ایلام بوده ایم.
وی خاطر نشان ساخت: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالش های اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است که ان شالله با کمک دولت محترم و مسئولین استانی در این جهت گامهای اساسی برداشته شود.
لازم به ذکر است ، تماس های برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سوالات مربوط به حوزه مشترکین و انشعابات خانگی بوده است.